Oooont!

Jag tror att gårdagskvällen var det värsta jag varit med om, under dagens danslektioner, ville inte mina knän, de gjorde ont och gjorde inte som jag ville och efter jobbet när jag skulle gå och lägga mig så fick jag så jäävla ont, har aldrig varit med om dess like, har aldrig haft så ont, det kändes verkligen som om dom la av just i det ögonblicket. Snälla rara knän kan ni inte hålla ett par år till så får jag dansa av mig, sen får ni ge upp, men inte än.
  Så som det ser ut nu blir det inget dansande för mig idag, inte på resten av veckan, får bli massvis med linnement och knästöden på! (Jag som till och med har dansat med knästöden på, men ändå så blir det så här! FUCK)
Jag HATAR, HATAR, HATAR det här!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0