Sick and tired

Att säga sista danslektionen att man ska korra två åttor till dagen därpå är inte okej, inte om man själv ska jobba till halv tio och inte har några dugliga koreografier i lager. F*TTA! Så jävla less nu, mina knän gör ont och jag orkar snart inte mer!
Idag har inte varit någon bra dag, längtar till Novemberlovet då jag får komma hem till Ytterån, va ledig från både skola och jobb!

Och inte nog med att vi ska göra två åttor och visa upp så ska vi dessutom kunna lära ut dem! Så dt får bli en kväll med ipoden, jag säger bara tack och lov för att vårat vardagsrum är rätt tomt än så länge!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Länktar också tills du kommer hem. Finns inga ord hur mycket jag saknar dig!! <3 är fortfarande stolt över dig!

2009-09-28 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0