Softarn!


Ännu en vana som måst brytas är min klädvana. När hade jag jeans senast?! Jag går ständigt runt i mjukisbyxor och varma tröjor, på skolan är det ju ganska självklart, med tanke på att jag dansar, men man kan ju tycka att man borde kunna se lite snygg ut efter skolan, men icke sa nicke. Det skulle väl va då jag jobbar då^^
Men annars är ju mjukisar så mycket skönare än ett par överdrivet tighta jeans.
Idag fick det bli plyshdressen från Wendlas.
Imorn blir det fika på stan med Stina, Linda, Jessica och Olof så då måste jag väl få på mig ett par jeans och en tröja utan reklamtryck och i size XL.

Nu blir det film och ett glas oboy, kanske fixa naglarna också.


Kommentarer
Postat av: emelie.

ja det är verkligen underbart på dancehall! jessica är verkligen fantastisk :D men hur är de på ackis då, stor skillnad från ösd antar jag ? ;)

2009-09-08 @ 14:27:01
URL: http://emeleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0