Söndag

Söndagar är inga roliga dagar.

Sitter halv-oskönt i min säng med datorn i famnen, har ätit lite ostbågar och råkat gnugga mig i ögonen så de gör ont, men jag orkar inte gå och tvätta varken ögonen eller händerna så det får svida bäst det vill.
Funderar på att gå och hämta mer ostbågar, men jag är nog för lat för det med, fast en kopp te vill jag nog ha, lika bra att fylla min tallrik (japp, ni läste rätt; jag äter ostbågar från en tallrik) med lite ostisar också.


Jag har fjorton öre på min mobil just nu, det betyder ännu en utgift! Men tyvärr klarar jag mig inte utan mobilen så det är bara att bita sig i läppen och köpa sig ett refillkort, tråkigt men sant!

Måste börja packa i veckan, SUCK! Hatar att packa, dock har jag inte packat upp alla lådor än så det blir inte allt för jobbigt. Saknar fantastiska fyran rätt mycket just nu, önskar att ni kunde komma ner och bara sitta i soffan med mig!

Nä men vilket positivt och sammanhängande (I-R-O-N-I) blogginlägg det blev denna afton!
Med detta säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0