Torsdag

Så var snart ännu en skolvecka över. Det är knäppt va fort det går^^

Idag har vi modernt på morgonen och sedan street. Kul! Sen blir det jobb, så därför kan ni nog inte räkna med några fler blogginlägg idag. Brukar va så trött när jag kommer hem efter jobbet att jag bara vill gå och lägga mig.
Imorn får vi se hur jag gör, funderar på att skippa skolan för att hinna packa klart det sista innan flytten för jag jobbar direkt efter skolan så jag hinner ju inget. Får se hur jag gör, vill ju inte issa skolan heller!
Men något som blir kul med morgondagen är att mamma, Per och Annika kommer! Saknar dem verkligen<3

Kommentarer
Postat av: emelie.

ja skorna är sjuukt sköna & härliga att dansa i ;) Haha.

2009-09-17 @ 20:30:37
URL: http://emeleey.blogg.se/
Postat av: emelie.

ja skorna är sjuukt sköna & härliga att dansa i ;) Haha.

2009-09-17 @ 20:31:09
URL: http://emeleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0