Tummenupp Tummenner


1. Det fina höstvädret.
Trots att det går mot mörkare tider så är vädret toppen just nu, soligt och alldeles lagomvarmt ute. Jag gillart!

2. Youtube.
Alltså personen som kom på Youtube måste vara en smart (och rik?) dude! Vi vet redan hur bra den sidan är, men det tåls att upprepas, fan vad jag älskar youtube, det finns ju ALLT!

3. Kavajer.
Med en t-shirt och jeans, med kjol och skjorta, ja kavajen måste vara ännu ett plagg som bör finnas i allas garderober. Oavsett modell, storlek eller färg.

1. Facebook-mejlen.
Är det bara jag som inte fattar hur man tar bort inställningen så att man får mejl till sin vanliga adress så¨fort något hänt på facebook? Vill jag veta om jag blivit taggad på en bild går jag inte in på mejlen, då går jag in på fejjan!

2. Att packa.
Så jäkla tråkigt, men jag måste ju om jag ska kunna flytta. *Stor och djup suck*

3. ZOUK-husets konkurs.
Jag gillade Zouk, de hade det mestanär jag var på humör att shoppa, nä men visst konkurs är ju jättebra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0