What a wonderful day!

Ååååh vilken härlig dag det har varit idag! På moderna hade vi bara improvisation, det är så skönt med det när man inte är på teknikhumör, så det var en lyckad första lektion. Sen var det street och då satt vi och snacka om mer utbildningar efter det här året och sånt och jag blir så inspirerad när Daniel snackar om allt sånt där. Jag vill ju verkligen lyckas, jag SKA lyckas!

Nu har jag i alla fall ätit lunch, det blev makaroner och ostsås, måste packa ihop mitt rum sen, känns så jävla jobbigt, dels vill jag inte lmna den här lägenheten och dls hatar jag att packa, det vore så skönt om någon kunde göra det åt mig!

Kommentarer
Postat av: ELINON

SV: Tack så jättemycket, detsamma =)

2009-09-16 @ 16:58:11
URL: http://elinon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0