Lördag

Idag är sista dagen med mamsen. Tråkigt, men det är inte länge tills jag åker hem å firar lillasysters student, så det blir bra.
Igår var vi hos Pernilla å hälsa på, drack mer kaffe än jag gjort på mycket länge. Sen blev det middag hemma med bra film och gott vin. Idag har vi varit på stan, ätit på Kungshallarna å hittat ett fruktansvärt mysigt litet fik i Gamla stan, det var som i en källare, dit ska jag igen, så är det bara. Fick med mig lite grejer hem, bodybutter från Bodyshop, en bustier (stavning?) från Lindex och en fin blus/tröja från Bikbok.
Ikväll blire potatissallad a'la Karin och entrecote till middag, sen blir det kräftstjärtstoastar till "Jakten på Julia" och "Millenium", kan det bli bättre?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0