Vilken helg!!!

Äntligen får jag berätta om våran toppen helg! Har varit tvungen att hemlighålla detta innan men nu så! Vi har varit med under alla föreställningar av "The last Bounce" och suttit i publiken och sedan dansat numret innan finalen. Det har verkligen varit det häftigaste och mäktigaste jag varit med om, ett fullsatt globen, publikens jubel och en superbra föreställning med sjukt bra dansare!
Letar klipp på youtube så ni ska få se "läktardansen" ni som inte var där å kolalde vill säga ;)


Folk blev rätt chockade när vi plötsligt började dansa så jag har inte hittat något klipp från hela dansen men det här får duga än så länge.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag var där idag på föreställningen kl 15. Det var galet! Det var verkligen sjukt häftigt, förstår att det måste varit en härlig upplevelse. Ni var grymma verkligen, The Last Bounce!

2010-04-26 @ 00:52:50
URL: http://isabellealvarado.blogg.se/
Postat av: mamma

Otroligt häftigt! Älskar dig tjejen.

2010-04-26 @ 08:00:32
Postat av: Annika

sjukt fränt, inte många som kan säga att dom dansat med Bounce! du är så duktig storasyster, ses snart! och hörs ännu mer snart ;P älskar dig syster <3<3

2010-04-26 @ 14:15:34
URL: http://annikad.blogg.se/
Postat av: Simon

De där va så sjukt grymt! bästa föreställningen jag varit på ;)

2010-04-26 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0