Ny bloggdesign!

Ser ni vilken fin blogg jag har?! Duktiga Carro som har fixat den:D Snacka om att det kan vara praktiskt med inneboende ;) haha
Har varit ledig i helgen, dock inte gjort mer än att städa, tvätta och laga mat, men det kan va skönt med en sån helg också.
Imorn är det måndag å då drar dansen igång igen! Ska dansa på tisdagar å onsdagar på kvällarna på Danscenter, ska dansa wacking, house, commercial, jazz å balett, sen får det bli några lunchklasser också beroende på hur jag kommer jobba. Känns oerhört kul, trots att jag varit rätt lost nu i sommar men nu är jag back on track!

BTW. Om några B'n försvinner i texten så beror det på att tangenten är efterbliven å inte riktigt hajar när man tryckt ner den, bara så ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0