Tummenupp Tummenner


1. Snor.
Så less på detta nu, å jag vet ju själv att även om jag kommer bli frisk snart så innebär det bara att jag blir piggare och slutar hosta så kommer denna jävla nästäppa och rinnsnuvan hålla i ändå, så är det alltid!

2. Reklamen på spotify.
Visst det är skitbra att man slipper betala för Spotify men stört jobbigt med reklamen alltså!

3. Alla hjärtans dag.
Kommer nog ett sarkastiskt och irriterat inlägg om detta senare i veckan, så vi tar det då ;)


1. Bearneisechips.
Det låter ju skumt men dom är sjukt goda!

2. Stuvade makaroner.
Skrivit mycket om denna fantastiska maträtt på senaste tiden, men det är ju så lättsamt och gott. (helt plötsligt blev min tummenupp lista bara fylld med mat.

3. Noice.
En fruktansvärt underskattad 80-tals grupp. Finns många bra låtar att lyssna på alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0