2009- året som gått

Då var det första dagen på år 2010, 2009 är över och det är dags att vara lite nostalgisk här i bloggen!

Vad gjorde jag under året 2009:

Slutproduktionen på Storsjöteatern; Gökboet
Tog studenten!
Projektarbetet: En av oss!
Drack på tok för många Redbull-vodka drinkar
Såg Bounce "sista" föreställning Caution
Gjorde audition på Balettakademien
Besökte Klövsjö för första gången
Flyttade ner till Stockholm
Började på Streetlinjen på Balettakademien
Tvättade i tvättstuga för första gången.
Lärde mig äta guacamole


De mest minnsesvärda festerna/utgångarna under 2009:

Förfesten hos Bodén (Invigningen av Huset)
Dansgalan (eller rättare sagt förfesten)
Vårshows efterfesten
Sommarfesten i Åre
[STUDENTEN] (svårt att hålla isär de olika festerna och balerna och utgångarna)
Bartömningen på News
Förfesten på Cecilias tak en sommarkväll i Juni
Stinas födelsedagsutgång
Julfesten

Och så några utmärkelser:

Årets chaufför: Mamma
Delar även förstaplatsen med sin trogna anhängare Per. Spelar ingen roll vart jag eller mina vänner befann oss under året, Östersund, Åre, Krokom eller Stockholm, oavsett vilken tid på dygnet så är de alltid i tjänst! Tack!

Årets partylya: Cecilias etta på Solliden
I regn eller solsken, förfest, efterfest eller bara för att hänga så stod lägenheten som en öppen famn för oss!

Årets mest oväntade: Jag och mamma slutar snusa!
Aha?! To good to be true, och inte en snus har jag smakat sen slutet av Juli! Ger oss själva en klapp på axeln!

Årets pose:

Måste tillägga att detta är originalet, första bilden som togs och jag tro fotografen är Lisa Friberg

Årets missbruk #1 : Facebook
Och då menar jag inte att jag själv missbrukat det mer än vanligt utan detta fenomen med Facebook tog sig in i Ytterån och i min Pappas umgängeskrets. Facebook is the shit^^ Inte bara snackar dom via Facebook nu utan de snackar i stort sätt bara OM Facebook!

Årets missbruk #2 : Jeansleggings
Jag kan helt ärligt säga att den som uppfann dessa mirakulösa byxor borde få pris för det! JAg går aldrig tillbaka till vanliga ostretchiga jeans igen! NO WAY!

Årets närmaste: Lisa Friberg
Tack för att du alltid finns där! (Så blev vi lite smöriga här i bloggen också)

Årets crush: Idol-Erik
Mmmm, behöver jag säga något mer?!


Kommentarer
Postat av: Lisa friberg

aaaw tack vännen! Att jag fick en sån fin utmärkelse!! Tack för du också finns <3

2010-01-01 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0