Onsdag

Idag har varit en segdag helt enkelt. Hade modernt på morgonen och sen skulle vi ha popping efteråt men Damon dök aldrig upp (!)
Sen skulle ja å Stina börja fixa med dansen till showen i vår, det började med att vi inte fick fram någon musik i stereon, en kille från Dansarlinjen fick hjälpa oss å det visade sig att vi inte tryckt på On-knappen på slutsteget! Inte konstigt att det inte kom något ljud ur högtalarna.
Kom ingen vart på dansen dock, men vi har i alla fall börjat fundera, redovisning är vecka 12 å audition är vecka 15 tror jag, så vi har några veckor på oss.
Kom hem vid tretiden, städade och lade mig i soffan å somnade.

Ikväll är det SYTYCD, missade det dock igår, så jag måste nog uppdatera mig på youtube lite :)

Kommentarer
Postat av: Maya

svar: Tack så mycket! :)

2010-01-28 @ 12:32:27
URL: http://mumsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0