Söndag

Sorry för min usla uppdatering under helgen! Mamma och Per har varit häroch hälsat på, så jag har haft fullt upp. Har varit på IKEA, handlat lite smågrejer, handlat mat så frysen är full. Var på China teatern i fredags å kollade på Hairspray, riktigt bra var den, Rolf Lassgård som mamman var klockers! Sjukt kul.
Igår åt vi lunch på Jensens; jag, mamma, Per, Stina å Linda. Sen åkte vi å visade Ackis, å sen hem å gjorde middag.
Det har varit en bra helg å jag måste bara säga att man verkligen uppskattar sina föärldrar ännu mer när man bor så långt ifrån varann, saknar verkligen dem, men det betyder inte att jag flyttar hem för det, dock skulle jag vilja ha mer än en helg eller en vecka åt gången hemma, får väl se hur det blir i sommar!

Jag har i alla fall haft storkok här hemma å ska laga lite middag nu snart till mig å Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0