Det visste ni inte om mig

- Jag är fruktansvärt lättskrämd och hatar när folk hoppar fram från ingenstans å skrämmer mig.
- Jag har vitlök i nästan all mat jag lagar.
- Jag är världens tidspessimist och är nästan jämt på jobbet minst en halvtimme innan jag börjar, å då är jag stressad ändå!
- Jag har konstiga cravings, såsom saltgurka och krabbpinnar med majonäs.
- Jag hatar saffran! Alltså verkligen klarar inte av det.
- Jag tycker det är jobbigt med långsamma människor, längsamma människor i allmänhet helt enkelt!
- Jag gillar att skriva rim å ramsor!
- Jag är en jättedålig förlorare, å nästan ännu sämre vinnare
- Jag har gått hem fler gånger från krogen barfota, än med klackar, oavsett årstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0