Onsdagen

Gårdagen var riktigt bra, började dagen med en fika med Tanja på Wedemarks, en sväng på stan å sen hem igen. På kvällen blev det utgång med Annika å hennes kompisar, det var invigning för en ny krog som namnet är lite osäkert på (stod nämnligen en massa olika namn så jag vet inte riktigt). Lite dött där till en början men med tiden blev det mer. Gillade lokalerna å jag tror att det finns potential trots en halvbra öppningskväll.
Annars hade jag riktigt kul, trevligt sällskap å kvällens höjdpunkt var nachotallriken som syrran lyckades fixa gratis till oss, men så är det när man är snygg, ingen ansträgning alls ;)




Kommentarer
Postat av: Annika (världens bästa syster)

haha jag hade riktigt kul jag med, det gör vi om! haha aa det var fan i mig det godaste jag ätit! men jag tyckte att det var rätt kul när vi hittade dig i garderoben ;P älskar dig syster! <3

2010-07-15 @ 20:01:58
URL: http://annikad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0