Tips!

Ni vet de där assnygga färgglada klockorna från JetSet?! Assnygga, skulle vija ha en i varje färg liksom, men med prislappen på 400-500 kr så kan man ju inte direkt som fattig student köpa en i varje färg! MEEN! Då finns det kopior på Clas-Ohlson!
  Visst är de lite plastiga å inte riktigt samma kvalité men jag köpte idag tre stycken för 297 kr, dvs 99 kr styck! Hur bra är inte det? Jag som dessutom i vanliga fall inte är en klockmänniska men har blivit förtjust i dom hära uppskattar verkligen Clas-Ohlsons varianter!



Nu är dock nackdelen att klockorna är lite stora, hur åtgärdar man detta?! Someone?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohoo! ta en nål eller liknande och sen kan du trycka ut kilarna som håller ihop länkarna! tryck från rätt håll baraa! :)

2010-07-01 @ 18:15:01
Postat av: helena

Heej tack igen för att vi fick bo hos er:) och vilka fina klockor du köpt! vilket fynd! ha det bra kram helena

2010-07-01 @ 19:10:08
Postat av: Sophia

A-K, varsågod för tipset! ;)

Nej, jag skoja.

Men du, du kan faktiskt gå till Clas Olsson och be dem göra den mindre. Det gjorde jag. Det kostar inget, du får med dig de övriga delarna och då ser du också hur du ska göra om du skulle vilja göra dem ännu mindre eller dylikt någon annan gång.



:)



2010-07-02 @ 09:31:43
URL: http://frokenfleggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0