Sommar, sommar, sommar

Jag hatar att jobba när vädret är så här bra! Å bättre blir det ju inte när jag jobbar sex dagar nästa vecka å det ska va över 25C här hela veckan! är i alla fall ledig lördag å söndag så då ska det banne mig vara super! men men snart semester!

Har i alla fall precis kommit hem från jobbet, dricker ett glas vin å äter gräddtårta som jag fick med mig hem :) imorn blir det öppning på jobbet så ska va där 07:30, känns lite tungt, men sen slutar jag 14:00 så det är skönt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: lisa

aaaah vad gott. ar sa hungrig d ar ackligmat har sa jag blev jatte hungrig nu nar du visar den bilden. saaaknar dig. jag kommer vara i stholm hela nasta vecke

2010-06-25 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0