Torsdag

Okej, sämst på att uppdatera. Igår var en bra dag i alla fall. Lisa kom å hämtade mig på morgonen å vi åkte till PC å tittade på Malins projektarbete. Sen blev det den obligatoriska fikan på Pause, Ella kom förbi, Sandra likaså, Bra det där att man bara kan sitta där så kommer folket:) Sen blev det middag på Lilla Siam med Julia å Micka.
Gick till Storsjöteatern och såg treornas slutproduktion; Flugornas herre, stolt storasyster är jag, över mina förväntningar var föreställningen, ja förutom dansen då.
Sen blev det två glas vin på Goa å vidare till O'learys där det blev lite dancing!! Dock konstaterade vi att man är gammal nu, mina kompisars småsyskon är liksom på krogen nu, och inte med falskleg utan de har blivit gammal nog att gå på krogen. Det gör ju oss desto äldre^^

Idag blir det en heldag med mamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0