My birthday

För det första, påminn mig att inte skicka sms till bloggen på fyllan, det blir sällan några riktigt intelligenta väl valda ord. För det andra, tack för alla fina grattishälsningar på både telefonen å fejjan och in real life of course ;)
Blev väckt av Stina igår som hade gjort tårta å plockat blommor, vilken sambo man har. Sen fick jag en jättefin morotskaka på jobbet som de hade dekorerat å satt ljus i :) 
Bolis var ju också en höjdare kan jag säga! Äntligen kan jag känna mig fri att plocka precis vad jag vill ha, awesome!
Sen blev det utgång på kvällen, förfesten va kul, stället vi drog till sen var mindre lyckat, men över lag en himla bra födelsedag





Å sen dog min kamera. That's the story!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0