Onsdag

När man kommer in i våran lägenhet här på Rusthållarvägen avslöjar doften vad jag har haft för mig under min jobbfria dag. Nagellacksborttagning, vitlök å nytvättade kläder, japp that's my day!
Ligger krabbpinnar i kylen som väntar på att bli uppätna framför Greys anatomy ikväll, gööött!

Dagens irritation är åtminstonde välförtjänt av den ofungerande torktumlaren i vår tvättstuga som inte gör det den är ämnad för; det vill säga TORKA KLÄDERNA! La in en typ halv maskin i tumlaren å lät det ligga i närmare två timmar på det varmaste, torraste, bästa programmet, men det ända som händer är att kläderna blir heta å producerar ånga.
Så jag får hänga allt på tork ute på balkongen. Så torktiden på mina kläder är ca 4-5 timmar! INTE OKEJ!




Kommentarer
Postat av: Annika

så där är våran torktumlare också! jag kan ha kläderna i i minst två timmar och visst är dom varm men torra, NÄ! slutar med att hela lägenheten är full av kläder som hänger överallt, men jag måste säga att jag nog ska börja hänga kläderna på balkongen som du gjorde istället, smart syster! så slipper vi ha kallingar hängande på tvn och spisen ;P saknar dig <3<3

2010-05-06 @ 12:35:48
URL: http://annikad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0