Äntligen

Har tagit fingrarna ur rumpan och gått till Telia (som ligger typ 100 m från jobbet, hemskt lång sträcka) och lämnat in min tejpade glappa telefon!
  Tog väl kanske 5 minuter ungefär så ni förstår varför jag dragit mig för att gå dit.. NOT! Ibland är jag bara så lat att det är sjukt! Garantipapprena har legat i väskan i över en månads tid.
  Men nu ska jag inte klanka ner på mig själv mer. Nu är ju mobilen på väg till verkstadsmänniskorna och jag fick låna en fin rosa nyare telefon under tiden:) En win-win-situation med andra ord!

(Nu ser ju alla att jag är i behov av en ny telefon när jag anser att detta är en mycket mer ny och avancerad telefon än jag redan har, så Tomten; en ny telefon kanske?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0