Helgen som var

Ska sluta skriva att jag "varit dålig på att uppdatera" för det har i väl redan märkt utan att jag måste poängtera det?!
I alla fall, helgen bestod av jobb och trevligt umgänge. I lördags kom Julia å Lisa å hälsade på :) Super kul att träffas va sjukt läge sen vi träffade Julia som fortfarande håller till uppe i norr.
  Sen i söndags hade jag sällskap hela dagen på jobbet av Ella som satt  mellan 13:00 och 18:00 å drack kaffe å läste tidningar medan jag jobbade :) Sen efter jobbet köpte vi thai å åkte till Bagis å var vakna på tok för läge för att kliva upp så tidigt som halv sju imorse. Men kul va det, kollade på e gammal vårshowsfilm å gick igenom gamla danser ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0