Kvällsprat

Har varit och dansat, lite jazz, wacking å house! Grymt trött, har jobbat morgon flera dagar också så lite sliten känner jag mig. Sen är jag å Stina experter på att sitta å dricka te å prata om våra meningslösa, olösbara, påhittade problem och funderingar på kvällarna. Det är ju hemskt trevligt även om vi sällan kommer fram till något vettigt, men ack vilken befrielse det är att bara vräka ur sig allt!
Så det har ite blivit så mycket söm de senaste dagarna men sova ka man göra när man blir gammal, och trots att till och med jag börjat få lite åldersnoja så väntar jag lite med att sova ändå ;)

BTW. Märker ni att bokstaven N försvinner numera i mina blogginlägg? För nu är det nämligen N och inte B som fuckar sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0