B-boys

Efter Streetstar nu i helgen så har man fått sett lite av varje, men något jag stör mig på är Breakare, eller B-Boys, de är sjukt skickliga och riktiga atleter men det finns mycket att störa sig på också.

Numero Uno: När de battlar ska dom vara coola å hårda men det finns väldigt få som klär sig snyggt, alltså jag har sett fler i halvtighta jeans och ett fult linne eller favoriten gamla träningsoveraller i sizen "lite för liten".
Sen.. varör avslutar ni varje solo genom att hoppa ihop jämfota och sätta era knytna nävar på höfterna?! Där sjönk häftighetsnivån med några snäpp.
Och varför tar ni er på snoppen?! Har alla B-Boys någon könssjukdom som gör att de måste klia å klämma?! Låter lite konstigt tycker jag;)

Men i alla fall, breakingen var riktigt bra i helgen i alla fall trots dessa breaking-ticks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0